αρχική σελίδα
Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ I FAQ's I ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ I SITE MAP I FORUM I ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Όνομα Χρήστη  
Κωδ. Πρόσβασης
»Νέος χρήστης
»Υπενθύμιση Password
Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε στην ιστοσελίδα της ΕΤΕΑΝ ΑΕ

Ποιά είναι η γνώμη σας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Επιμελητηρίου

Πολύ Καλές
Καλές
Μέτριες
Κακές
 
SCROLLER   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Οδηγίες έκδοσης ψηφιακής υπογραφής νέας γενιάς
07/09/2016
ΠΗΓΗ: ΦΟΡΕΑΣ

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ "ΑΫΛΗ" ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας  προσφέρει στις επιχειρήσεις - μέλη του μια σύγχρονη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική λύση απομακρυσμένης ψηφιακής υπογραφής. Ο ιδιοκτήτης του ψηφιακού πιστοποιητικού δεν χρειάζεται να έχει στην κατοχή του κάποια ειδική συσκευή δημιουργίας υπογραφής, αλλά χρησιμοποιεί μία άυλη διάταξη ασφάλειας η οποία είναι βασισμένη σε πρότυπα (Public Key Infrastructure – PKI) και επιτρέπει την επικύρωση των εγγράφων από οποιονδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε και η οποία συνεργάζεται άψογα με όλες τις δημοφιλείς μορφές εγγράφων και επιχειρηματικών εφαρμογών.

Η δημιουργία εξ αποστάσεως ψηφιακών υπογραφών λύνει το μεγάλο πρόβλημα που προκαλεί η διαχείριση και η τεχνική υποστήριξη των έξυπνων καρτών ή των USB tokens, απελευθερώνοντας το χρήστη από τους τεχνολογικούς περιορισμούς της τερματικής συσκευής που χρησιμοποιεί. Η κάθε επιχείρηση μπορεί να υιοθετήσει νέες λύσεις όπως το Bring Your Own Device (BYOD) ή το Choose Your Own Device (CYOD), παρέχοντας μέγιστη ασφάλεια και ευελιξία στη διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών εγγράφων.

Προκειμένου να αποκτήσετε την «άυλη», νέας γενιάς Ψηφιακή Υπογραφή, που προσφέρει το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας προς τα μέλη τουδιαβάστε προσεκτικά και ακολουθήστε κατά γράμμα τις παρακάτω αναλυτικές οδηγίες έκδοσης ΨΥ.

 

 ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

 

1. Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης, πατώντας  εδώ.


Πέραν της υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησή σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να κατεβάσετε, τυπώσετε, συμπληρώσετε πλήρως την αίτηση - υπεύθυνη δήλωση για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών (που αναφέρεται στα βήματα απόκτησης της ΨΥ) και να την προσκομίσετε μαζί με τα υπόλοιπα απαιτούμενα δικαιολογητικά όταν ειδοποιηθείτε από τον αρμόδιο υπάλληλο να προσέλθετε στο Επιμελητήριο.


Προσοχή!! η αίτηση - υπεύθυνη δήλωση πρέπει να υπογράφεται με την φυσική παρουσία σας στο Επιμελητήριο.

2Εγγραφή με τους προσωπικούς κωδικούς TAXIS NET στην διαδικτυακή πύλη "ΕΡΜΗΣ" www.ermis.gov.gr  με χρήση φυλλομετρητή Internet Explorer και υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών, επιλέγοντας από το μενού επιλογών το σύνδεσμο “Πίνακας ελέγχου” εν συνεχεία το σύνδεσμο “Διαχείριση Προσωπικών Ψηφιακών Πιστοποιητικών”  και τέλος “Υποβολή”.
Για αναλυτικές οδηγίες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: 
http://apps.uhc.gr/digitalsignatures/backOffice/pdf/ermis_manual.pdf

Σημαντικό: Για την είσοδό σας στον ΕΡΜΗ θα χρειαστείτε τον προσωπικό σας κωδικό TAXIS.
Ο υπάλληλος του Επιμελητηρίου που δηλώθηκε στην αίτηση, ενημερώνεται για την αίτηση του ενδιαφερόμενου και ελέγχει αν είναι μέλος του Επιμελητηρίου και ταμειακά ενήμερος.
Αν όλα είναι εντάξει, τότε το σύστημα αποστέλλει αυτόματα στον ενδιαφερόμενο μήνυμα με την ταυτότητα πληρωμής (ΗΚΠ Ηλεκτρονικός Κωδικός Πληρωμής ) του κόστους απόκτησης της ΨΥ και τον ενημερώνει, ότι με επόμενο μήνυμα θα κληθεί στο Επιμελητήριο για την ταυτοποίηση και ενεργοποίηση της ΨΥ.
Αν υπάρχουν ταμειακές εκκρεμότητες, το σύστημα αποστέλλει αυτόματα σχετική ενημέρωση προς διεκπεραίωση.

3. Το μέλος πληρώνει άμεσα το σχετικό τέλος απόκτησης ΨΥ (Προσοχή: στο Εbanking επιλογή Οργανισμοί >Επιμελητήρια> ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ – ΚΕΕΕ) χρησιμοποιώντας την ταυτότητα-κωδικό πληρωμής (όχι απλή κατάθεση). Λόγο του συστήματος ΔΙΑΣ, απαιτείται μια εργάσιμη μέρα προκειμένου να φανεί η πληρωμή και να ενημερωθεί η εφαρμογή. Οπότε, η συγκεκριμένη πληρωμή θα πρέπει να γίνει άμεσα, με το που θα ειδοποιηθεί το μέλος με το email της ταυτότητας πληρωμής, προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις.
Με την ενημέρωση των πληρωμών από το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ, το σύστημα αποστέλλει αυτόματα στον ενδιαφερόμενο μήνυμα, να προσέλθει στο Επιμελητήριο για την ταυτοποίηση και ενεργοποίηση της ΨΥ.

Η προσέλευση του μέλους στο Επιμελητήριο γίνεται κατόπιν συννενόησης με τον αρμόδιο υπάλληλο.

Τα παραπάνω βήματα είναι υποχρεωτικά και τα πραγματοποιεί το ενδιαφερόμενο μέλος πριν ειδοποιηθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο να προσέλθει στο Επιμελητήριο για την παραλαβή της ΨΥ.

4. Ερχόμενο το μέλος στο Επιμελητήριο πρέπει να διαθέτει στην κατοχή του τα εξής:

  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Την συμπληρωμένη  αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (που πραγματοποίησε το βήμα 1)
  • Προσωπικούς κωδικούς TAXISNET
  • Όνομα χρήστη (username) του λογαριασμού που δημιούργησε στον ΕΡΜΗ (www.ermis.gov.gr )
  • ΑΦΜ – ΑΜΚΑ
  • Συσκευή SMARTPHONE ή TABLET με εγκατεστημένες, για αποφυγή καθυστερήσεων τις εφαρμογές:α)Google Authenticator (Επαληθευτής Google) για συσκευές android  & ios , και 2 Steps Authenticator για συσκευές blackberry
    β)Bar code scanner

5. Με την επίσκεψη του ενδιαφερόμενου μέλους στο Επιμελητήριο, ο αρμόδιος υπάλληλος τον ταυτοποιεί με την ταυτότητά του (μέσα από το site "ΕΡΜΗΣ"), σαρώνει και αποθηκεύει στην εφαρμογή, την υπογεγραμμένη αίτηση – υπεύθυνη δήλωση και την φωτοτυπία της ταυτότητάς του.


Προσοχή!! η αίτηση - υπεύθυνη δήλωση πρέπει να υπογράφεται με την φυσική σας παρουσία στο Επιμελητήριο.

6. Πληρωμή της ετήσιας συνδρομής της επιχείρησης στο Επιμελητήριο για τη χρήση της ανταποδοτικής υπηρεσίας της ΨΥ που κάνει το μέλος.

7Ενεργοποίηση της ΨΥ στο Επιμελητήριο με την βοήθεια του αρμόδιου υπαλλήλου από ειδική θέση εργασίας.

Μετά την ενεργοποίηση της ΨΥ υπογραφής μπορείτε να κάνετε χρήση της εφαρμογής και να υπογράφετε ψηφιακά τα ηλεκτρονικά σας έγγραφα πατώντας εδώ

 

Η διάρκεια των ψηφιακών πιστοποιητικών και της υπηρεσίας/άδειας χρήσης της Ασφαλούς Διάταξης Υπογραφής είναι 5 έτη και το συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των 80 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. 24%.

Για την υποστήριξη των ενδιαφερομένων επιχειρήσεων – μελών μας στην ενεργοποίηση της Ψηφιακής Υπογραφής τους, το  Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας έχει δημιουργήσει ειδική «Ψηφιακή Γωνιά» (DIGITAL CORNER) με εκπαιδευμένο προσωπικό που θα συνδράμει την κάθε επιχείρηση-μέλος, στην απόκτηση και χρήση της “άυλης” ψηφιακής υπογραφής.
Για περαιτέρω πληροφορίες απευθυνθείτε στην Ψηφιακή Γωνιά του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας:

Υφαντής Βασίλειος                        Καρατάσος Θεόδωρος
Τηλ. 2641074542                         Τηλ. 2641074533
Εmail: v.ifadis@epimetol.gr           Εmail: tkaratasos@epimetol.gr

 

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή

DOWNLOADS
ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

 

Εκθέσεις/Εκδηλώσεις
Χρηματοδοτήσεις
Κλαδικές Μελέτες
Help Desk
Έκδοση Πιστοποιητικών
Πληρωμή Συνδρομών
Καρτέλα Μέλους
Αποφάσεις ΔΣ-ΔΕ
ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Κατάλογος Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικός Οδηγός
Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ηλεκτρονικές Προμήθειες
Προϊόντα (RFI/B2C)
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Κατάλογος Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικός Οδηγός
Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ηλεκτρονικές Προμήθειες
Προϊόντα (RFI/B2C)
Αγγελίες
Βιογραφικά Σημειώματα