
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε χθες μια στρατηγική για την ενιαία αγορά με σκοπό τη δημιουργία μιας πιο απλής, απρόσκοπτης και ισχυρής ευρωπαϊκής εγχώριας αγοράς. Η στρατηγική καθορίζει τολμηρές δράσεις για τη μείωση των υφιστάμενων φραγμών που εμποδίζουν το ενδοενωσιακό εμπόριο και τις επενδύσεις, βοηθά τις ΜΜΕ να δραστηριοποιηθούν και να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και ελαφρύνει τις επιχειρήσεις ενισχύοντας την ψηφιοποίηση. Η στρατηγική καλεί τα κράτη μέλη να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να καταστήσουν την αγορά της ΕΕ την καλύτερη επιλογή για τις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους και τους καταναλωτές.
πηγή: EBEA