
Επισυνάπτεται, συνημμένως, μελέτη του Γραφείου με θέμα “Έρευνα για την Αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-commerce) στην Ιαπωνία”, οποία θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Γραφείου στην πύλη επιχειρηματικής πληροφόρησης AGORA.
Επισημαίνεται ότι κατά το 2024, η ιαπωνική αγορά B2C ηλεκτρονικού εμπορίου (EC) αποτιμήθηκε σε περίπου $ 170 δισ., εμφανίζοντας ετήσια, κατ’ αξία,, αύξηση περίπου 5-7%. Η Ιαπωνία είναι η 4η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, πίσω μόνο από την Κίνα, τις ΗΠΑ, και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τρεις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην χώρα είναι, κατ’ αξία συναλλαγών, οι Amazon Japan, Rakuten Ichiba, και Yahoo! Shopping (“Big 3”), οι οποίες αντιστοιχούν σε άνω του 70% του συνόλου της ι/ αγοράς, παρέχοντας, σχεδόν, 100% πρόσβαση και κάλυψη στους Ιάπωνες καταναλωτές.
Συνημμένο αρχείο.